Psychologická poradna on-line - Psycholog - Klečková

Mgr. Iveta Klečková
Psycholog
Hledat
Iveta Klečková - ZnamyLekar.cz
Přejít na obsah

Hlavní nabídka:

  Vážení a milí návštěvníci mých webových stránek,
Vzhledem k velkému pracovnímu vytížení již psychologická on-line poradna, která funguje od roku 2015, nemůže být provozována v takovém rozsahu. Protože Vám chceme nabídnout kvalitní služby, rozhodli jsem se poradnu zpoplatnit, zaslanému dotazu tak budeme moci věnovat čas a úsilí.
V případě zájmu, prosím o zaslání částky 200 Kč na č.ú.  2111015044/2700 (jako variabilní symbol uveďte Vaše jméno). Váš dotaz bude zodpovězen do 48 hod od připsání částky na účet.
Odpověď bude zveřejněna zde při zachování anonymity a rovněž ji zašleme na Váš email, který uvedete.
V případě potřeby se můžete objednat na konzultaci.
102 komentáře

1 2
Renáta
2020-03-18 22:01:25
Dobrý deň, chcem sa spýtať na postup, ako prestať myslieť na mnoho vecí a sústrediť sa len na jednu vec/činnosť. Prípadne tipy ako upokojiť myseľ, pretože mnohokrát cítim stres a chcela by som ,,recept” ako sa upokojiť a cítiť sa pokojne. Napríklad sa mi stáva, že sa počas práce najem, ale vôbec to jedlo nevnímam a premýšľam nad prácou. Chcem s tým prestať, viem, že takto je to neudržateľné a nezdravé. Ďakujem krásne za odpoveď pekný deň :)
iveta kleckova
2020-03-24 10:11:58
Dobrý den,

Vás dotaz je velmi obecný, a proto se mohu odpovědět také jen obecně. Nevím, jak dlouho Váš problém trvá, zda se vztahuje k aktuální situaci či zda mu předcházelo něco jiného, mohu se pouze domýšlet.
Obecně lze říci toto, pokud se nemůžeme soustředit na jednu věc a dělá nám to potíže, zapomínáme a zapomínáme i na svoje základní potřeby (jídlo, pití), tak to může vyplývat z velkého stresu, z velkého či dlouhodobého přetížení či přepracování. (obdobné symptomy může mít i např. syndrom vyhoření). Ovšem i to může být způsobeno dalšími věcmi jako např. - něco se v našem životě událo a otřáslo to námi (rozchod, rozvod, těžká rodinná situace, nemoc, úmrtí blízkých atd.). Poté často zapomínáme na sebe (nemáme na sebe myšlenkovou kapacitu), neumíme se myšlenkově odpoutat od určité události, ulpíváme na nějakém problému. První pomoc: 1) odpočinek v dostatečné míře 2) struktura dne s pauzami 3) spánek 5) pravidelné jídlo 6) tělesný pohyb a PSYCHOTERAPIE. Velmi dobře by Vám mohly pomoci různé meditace, relaxace, imaginace, mindfullnes. Ale jako prvotní vnímám vnitřní zklidnění, zpomalení a objasnění toho, co se vlastně děje. Pokud Váš problém bude přetrvávat, určitě bych doporučila psychologa, proto, aby se věc začala řešit a příliš se neusadila. Jinými slovy čím dříve člověk věci řeší, tím rychleji to jde :)

Držím palce a přeji hodně sil! IK
1 2
 
Copyright 2018. All rights reserved.
Návrat na obsah | Návrat do hlavní nabídky